המחויבות שלנו היא להבטיח את שביעות רצון הלקוחות שלנו. לכן, אנו מספקים מדיניות ביטול ברורה ושקופה:
1. מועד לביטול
הלקוח יכול לבקש ביטול של טרנזקציה עד 7 ימים קלנדריים לאחר אישור ההזמנה, בהתאם לחוקי הגנת הצרכן במדינות שונות. ההזמנה לא יכולה להיות נשלחת או בשימוש.
2. כיצד לבקש ביטול
לצורך ביטול הרכישה, פנה לצוות השירות שלנו דרך הדוא"ל או מספר הטלפון המופיעים באתר שלנו, וציין:
- מספר הזמנה
- שם מלא
- סיבת הביטול
3. תנאים לביטול
- המוצר לא יכול היה להישלח או להימסר ללקוח.
- במקרים של מוצרים פיזיים שכבר נשלחו, יש להמתין לקבלתם ולאחר מכן לבצע את ההחזרה לפני שביטול יטופל.
- מוצרים דיגיטליים או שירותים שהיו בשימוש אינם זכאים לביטול לאחר הגישה או השימוש.
4. החזרות וכספים
- אם התשלום כבר בוצע, הסכום יוחזר לאותו אמצעי תשלום בו השתמש הלקוח, תוך 14 ימי עסקים לאחר אישור הביטול.
- בהחזרות בכרטיס אשראי, ההחזר עשוי להופיע עד בשתי החיובים הבאים, בהתאם למדיניות של חברת האשראי.
5. הזכות לסרב לביטול
אנו שומרים לעצמנו את הזכות לא לספק ביטול בהמקרים הבאים:
- הונאה או ניסיון שימוש לרעה
- בקשות שמגיעות לאחר המועד או עם מידע לא תואם